26 februari 2015

Sunflowers 40

Hoi Hoi,

Hier weer eens een kaartje gemaakt met Brusho en met de stempels van Chocolate Baroque. 
De kaart is voor mijn zusje die vandaag de leeftijd van 40 heeft bereikt. Zij heeft iets met Zonnebloemen vandaar de Zonnebloemen van Chocolate Baroque maar weer eens uit de kast te hebben gehaald.



Eerst achtergrond gemaakt met Brusho geel en groen en een klein beetje oranje. Daarna met een achtergrond stempel van Chocolate Baroque er overheen met Sunset Orange Adriondack. 
De bloemen gestempeld met Versarmark en geembost met Chocolate embossingpoeder van het merk Sternenstaub. Daarna weer ingeschilderd met Brusho. Was mijn eerste officiële kaart gemaakt met Brusho. Wat een gaaf spul is dat zeg!!
Het lijkt helaas wel op de foto dat ik hier en daar stukjes ben vergeten. Baal!! De cijfers 4 en 0 zijn van de Action. 

Fijne week verder nog.

Groetjes, Regina

Wat heb ik gebruikt:
Brusho kleuren: Camboge, Lemon, Emerald Green
Stempels Chocolate Baroque sheet  Sunny Sunflowers en Texture Fragments
Embossingpoeder Sternenstaub Chocolate
Adirondack Sunset Orange
Witte papier 
Groen craft.


1 opmerking:

  1. Mooi is de zonnebloem zo! Blijft heerlijk zo te werken en denk dat je zus er super blij mee was... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...