28 maart 2015

Party Brusho

Vandaag laat ik jullie nog wat brusho blauw en groen zien. Ik had al eerder aangekondigd dat ik er meer kaarten mee gemaakt heb. Vandaag de uitnodiging Party kaarten die gemaakt zijn voor het feestje van onze zoon en vriendje. Moest natuurlijk wel stoer zijn. Jullie raden vast wel wat we gaan doen. ;)

Tot gauw weer met wat nieuws.
Groetjes, Regina




Wat heb ik gebruikt:
- Brusho blauw en groen
- Artjourney stempel sheet Vintage cars en Stratches & diamonds
- Woordje Party gemaakt in WORD
- Zwart, groen en blauw papier
- Archival black




4 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt mooi en stoer! Heerlijk als je je hobby voor zoiets kunt inzetten toch? Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie kaarten en zeker stoer, leuk dat je de uitnodigingen zelf hebt gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...