25 november 2015

Christmas vogeltjes






De eerste kerst kaart van 2015. Er zullen er waarschijnlijk nog wel een paar volgen. Op de kaart zijn alleen Artjourney stempels gebruikt. De vorm (het idee) komt via Pinterest. 

Eerst je kaart snijden. Daarna alle losse onderdelen snijden op de juiste maat.  (BIO top 250 grams. De tekening met de maten vind je hieronder. Uiteraard nog druk gezocht van wie ik het patroon heb, maar kan het op het moment niet terug vinden. Als ik het weet pas ik het nog aan dit bericht. 



Daarna op de verschillende onderdelen met versarmark en embossingpoeder  Wow Opaque Bright White Regular gestempeld en geheat. Daarna sommige onderdelen gesponst.
Met Archival de vogeltjes met accessiores gestempeld en ook huisje gemaskerd en de hulst takken erachter gestempeld. Daarna met diverse kleuren Adirondack en Distress inkten ingeschilderd. De randen gesponst. En hupsakee klaar is je kaart. Nu ja hupsakee het in schilderen kost ook nog wat tijd, maar je wordt er wel heerlijk rustig van. 
Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Tot gauw met weer een nieuwe kaart.
Fijne dag.

Hartelijke groeten,
Regina 

Wat heb ik gebruikt:
- Artjourney stempels sheet, Christmas, Holly small, Christmas Birds, Noel
- Archival Coffee
- Embossingpoeder WOW Opaque Bright White
- diverse kleuren Distress inkt en Adirondack inkt
- ponsjes
- gesponst met Shabby Shutters en randen met Forest moss
- Bio top 250 grams







1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...