18 september 2016

Butterflies

Hebben jullie de Artjourney challenge al gezien? De uitdaging voor deze maand is cijfers en letters. Ik ben zelf niet echt van grote teksten op mijn werk, misschien is dat voor mij al een uitdaging op zich en komt dat nog eens. Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien.





De achtergrond eerst gesponst met tumbled glass en shabby shutters distress inkten. Daarna heb ik met stempels van Artjourney Numbers en Newspaper gestempeld met dezelfde Memento summer skye en new sprout. De stempels gemaskerd, zodat het niet door elkaar zou komen. Van dit werk is bijna niets meer zichtbaar. ;) Op de achtergrond template gelegd en beïnkt met versamark en Embossingpoeder Opaque Bright White verhit met de heattool. Heel licht zie je de achtergrond nog. Ik vond het niet erg als er stukken niet gepakt hadden. Erg leuk om zo je template op een andere manier te gebruiken.
Daarna met Memento Paris Dusk de tekst handwriting van Artjourney er opgezet. Zo is de achtergrond tot stand gekomen.
De vlinders van Artjourney sheet white butterflies heb ik gestempeld met Memento Paris Dusk op Perkament papier. Dit wel goed laten drogen. Hier en daar wat ingekleurd met kleurpotloden voor wat details. Deze uitgeknipt en met dubbelzijdig tape opgeplakt.

De achtergrond op blauw papier gemat. Daarna voor een extra detail. Op blauw papier de stempel van Artjourney Newspaper met versamark gestempeld en Embossingpoeder Opaque Bright white verhit. Dit op de achtergrond geplakt met een stukje perkamentpapier.
Het totaal op een witte kaart gemat. 
Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Tot gauw met nieuwe creaties.
Groetjes, Regina

De kaart doet mee met de Artjourney challenge 72 .http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2016/09/challenge-72-numbers-and-letters.html

2 opmerkingen:

  1. Ook kleine cijfers en letters tellen mee Regina! Fijn dat je meedoet met onze challenge en de uitdaging bent aangegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hóór en leuk dat je weer meedoet Regina!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...