27 januari 2017

Bloom!

Met deze kaart wens ik jullie allemaal een mooi weekend toe. Ben nog niet zo lang bezig met Panpastels en de Molowtow Aqua Twins, blijven oefenen. Ben toch blij met dit resultaat. De achtergrond is gemaakt met een stempel van Impression Obsession en Panpastels. Ook stempels ontworpen door Marga Dounen van de Stempelcottage mochten niet ontbreken. Deze heb ik gestempeld met memento luxe.  De blaadjes wit gemaakt met Sharpie. 
De bloemen van Stampin-up heb ik ingeschilderd met de Molowtow Aqua Twins, maar twee kleuren gebruikt. Het is even een klusje maar zo heerlijk om te doen. Je wordt er helemaal Zenn van... (ik wel). Tot gauw weer met een nieuwe creatie. Nogmaals een top weekend toegewenst.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...