5 september 2017

Times Flies

De vakantie weer voorbij. Af en toe mag ik weer eens een kaartje maken ondanks mijn nek en schouderklachten. Ik kan zo blij worden als het weer is gelukt. Vandaag deze kaart, de tijd vliegt en de herfst doet al langzaam aan zijn intrede. Heerlijk nagenieten van de vogeltjes en de mooie bloemen.
Deze kaart doet mee met de Artjourney challenge  #AJC 82 met als thema Pastel tinten. Ik vond het zo leuk dat ik er misschien nog een ga maken in andere kleuren. Ik heb bij deze kaart Panpastels gebruikt en mijn molowtow aqua twins. Ook mocht de Archival niet ontbreken.
Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog.
Soms denk ik er over om er mee te stoppen. Voor nu staat dit bericht er in ieder geval weer op.


Fijn week. Groetjes, Regina

1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...