23 april 2011

Artjourney challenge 8, Tag


Ha bloglezers,

Wat een heerlijk weer is het toch. Echt genieten. Voor de tuin zou een buitje regen niet verkeerd zijn maar het is voor iedereen denk ik wel heel bijzonder dat we dit weer in april mee maken. Ik heb in de avond uren nog wel 2 tags gemaakt voor de Artjourney challenge nummer 8.


Tag en Swirl gemaakt met de Bigshot en de Stans van Sizzix Tim Holtz.
Achtergrond bloemen en jongetje komen van de sheet Celebrate.
Bloem onderste komt van de sheet Precious Moments en eigen bloem uit mijn voorraad
Stukje papier ook uit mijn voorraad.
Het jongetje ingekleurd met Derwent kleurpotloden en geurloze terpentine
Stempelinkt: Adirondack
Gesso gebruikt bij de achtergrond. 


Deze tag gemaakt met de Bigshot en de Stans van Sizzix Tim Holtz
Achtergrond tekst gestempeld met clear embossingpoeder en Expresso Adirondack inkt.
De tekst en rozen gemaskerd.
Stempels komen van de sheet Roses ook de tekst
Roosjes, kralen en lint en kant komen uit mijn voorraad. Het kant heb ik gesponst met Adirondack inkt.
Allebei de tags zijn gesponst met diversen kleuren Adirondack.
Ik vind ze prachtig gelukt. Ze krijgen vast nog wel een keertje een leuke bestemming.

Verder heb
heb ik mijn stempel werkplek veranderd ik zit inmiddels in de slaapkamer en ik heb daar mijn eigen bureau. Ik vind het helemaal geweldig. Er staan helaas nog steeds spullen op zolder. Ik kan niet alles kwijt. In de andere hoek van onze slaapkamer staat nog een bureau met de computer. Mijn man zit daar regelmatig en zo zitten we dan gezellig samen. Ben benieuwd hoe we het zo gaan beleven.



Geniet van dit prachtige Paasweekend. 

 Gezellig dat jullie kwamen kijken op mijn blog
Groetjes en tot gauw. 
Regina



5 opmerkingen:

  1. Schitterende tags! Leuk dat je weer mee doet aan de AJC#8.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tags zijn prachtig, Regina! Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 8.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tags! Allebei zo verschillend, en allebei zó mooi! Super. En wat een heerlijke werkplek heb je gecreëerd! Fijne tweede paasdag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die onderste vind ik vooral mooi door de kleuren, de bovenste heeft dan weer een prachtige vage achtergrond. Twee beauties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie werkplek. Vooral de inktkastjes staan er in een mooi hoekje ;-).
    Je tags vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...