3 december 2011

Advent kalender 3

Goedemorgen, (als ik dit post),

Hierbij weer een nieuwe creatie.Wij vieren vanavond het heerlijk avondje met surprises. Iedereen is vanuit het sporten druk met dichten en knutselen. Heerlijk ik ben bijna klaar. Iedereen die het vanavond viert heel veel plezier. Morgen zal ik wat foto's van de surprises op mijn blog zetten en natuurlijk weer een nieuwe creatie voor de kalender.
Fijne dag.


Wat heb ik gebruikt:
Creatables kerstboom  Marianne Design LR0175
Gesponst met Adirondack Espresso en Meadow en ook met Distress Ink Forest moss
Cijfer 3 is van de sheet cijfers van Art Talent en Resist Clearembossingpoeder en kleur Expresso van Adirondack.
Kralen, sterretjes en glitterstenen uit eigen voorraad.

Lieve groetjes, Regina

2 opmerkingen:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...