7 december 2011

Advent kalender 7

Goedemorgen trouwe blog lezers,

Wat een regenachtige en onstuimige ochtend. (ik lijk wel een weervrouwtje). Ik ben blij dat ik nog even binnen blijven mag. Ik heb voor jullie vanochtend weer een kersverse hanger gemaakt voor aan de advent  kalender. Hij wordt steeds mooier en kleurrijker. De muur is zo wit en dat maakt het wel heel mooi. Hopelijk hebben jullie nog tijd om creaties te maken? Ik doe ondertussen ook nog een poging om wat kerstkaarten te maken. Fijne dag,



Wat heb ik gebruikt:
Stempelinkt: Stazon Brown

Stempels: van een sheet gekocht bij het Kruidvat
Stempel cijfer van Art Talent
Roerstokje
Kralen uit eigen voorraad


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...