9 april 2012

Verjaardagskaart voor een jongen


Vandaag is mijn zoon zijn vriendje jarig. Daar heb ik deze kaart voor gemaakt hij vindt voetballen helemaal te gek. Deze kaart ligt er al even. Ik heb hier ook voor het eerst met markers gewerkt bij Miranda. Nog nooit gedaan met makers gewerkt. Op haar blog zie je ook hele mooie kaarten. Neem gerust eens een kijkje. 

 Op deze kaart zie je niet hoe oud de jarige is geworden, maar hij is 8 jaar geworden. Ik heb op deze kaart nog een 8 geplakt. 



Fijne dag en een mooi paasweekend verder. 

Groetjes, Regina


Wat heb ik gebruikt:

- Papier is van Wild Rose Studio "For Men".
- Stempel is van Don & Daisy van Marianne Design
- Aqua markers
- 6x6 template  van Crafters Workshop gekocht bij Artjourney, om de vlekken te krijgen.
- Stempelinkt wit cats eye, Distress inkt Broken China

1 opmerking:

  1. Wat een stoer kaartje! de spetters linksonder en rechtsboven zijn een super detail. Veel succes op de beurs, je ziet mij vast en zeker voorbij komen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...