21 oktober 2012

Box "Anton 70 jaar"

Hallo lieve allemaal,

Hoe gaat het met jullie? Ik ben een poos niet op blog land geweest. Ik heb het erg druk gehad met andere dingen. Ik zal zo af en toe wat op mijn blog zetten. Maar ik dat betekent niet dat ik er niet ben hoor. Het gaat allemaal goed hier. Wat vinden jullie van onderstaande box. Het is een prachtige exploding box geworden voor mijn vader. Hij mocht afgelopen vrijdag de leeftijd van 70 jaar bereiken. We hebben een verrassingsfeest voor hem georganiseerd, dat was super geslaagd.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze box vinden. Fijne tijd en tot gauw.

Groetjes, Regina







Wat heb ik gebruikt:
Papier van Authentiquepaper, blok collection Loyal
Cardstock blauw, groen en lichtblauw
Bloemen van Tattered Roses Sissix en van Tim Holtz
Mal van Marianne Design



3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk, ik maak deze doosjes ook zo graag, maar dan van dik karton en stof ;))) een zeer geslaagd kado met inhoud, daar zal je pa blij mee zijn!! Groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit doosje is ook heel mooi geworden en heel persoonlijk.
    Groetjes,Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...