11 november 2012

Easel Card met Post-it

Ha trouwe bloglezers,

Vandaag een Easel Card waar je ook je kladpapier of Post-it papier in kwijt kan. Een keer in de maand freubelen we met een aantal meiden wat leuks. De ene keer is het klaar en de andere keer helaas niet. Deze heb ik thuis verder afgemaakt. Van een van deze meiden had ik ook een exemplaar voor mijn verjaardag gekregen. Nu heb ik er zelf een gemaakt en nadat deze af was, meteen weg gegeven aan een lieve vriendin. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ga deze zeker nog eens maken. Het leuke is dat ze zo verschillend zijn. Helaas was het al wat donker toen ik de foto's moest maken. Jullie zien wel dat ik blok Authentique Collection Loyal erg leuk vindt, zie mijn vorige berichten.




Deze heeft Miranda voor mij gemaakt. 

Wat heb ik gebruikt:
- Papier van Authentique collection Loyal (gekocht bij Creatiefhandje)
- Posti-it papier
- Stempel met Franse tekst van Darkroom door
- Tekst op de Post-it weet ik niet 
- Just A note komt van de sheet Tree van Artjourney
- Sizzix Tim Holtz Tattered Flower Garland
- Spellbinders  Donna Salazar
- Nesting Dies van Dielicious Bloom
- Blauw, Donker blauw en wit papier
- Stempelinkt Adirondack Eggplant en Aqua
Mocht je de beschrijving willen hebben van deze Easel Card dan mag je mij gerust e-mailen. Fijne tijd en tot gauw met een nieuwe creatie.
Groetjes, Regina



4 opmerkingen:

  1. WOW Regina dat is super super mooi, prachtige kleuren en erg gaaf met het blokje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke versie heb je gemaakt, met al die mooie bloemen. Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!! Mooie bloemen
    Groetjes Bianca van Noort

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee! Je hebt een prachtexemplaar gemaakt, komt ook door je mooie papierkeuze, heel leuk voor de decembermaand dit idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...