21 mei 2013

Dutch Card lovers challenge # 185 / Gefeliciteerd met je diploma

De Pinksterdagen weer voorbij het gewone leven moet weer doorgaan. Het regent hier al aardig lang. Echt weer om bij de kachel te gaan zitten en kaartjes te maken, maar ja de was roept en boodschappen mogen er ook weer worden gedaan. ;( Toch wel even deze twee kaartjes op mijn blog zetten. Het zijn er deze keer geen één creatie, maar twee.
Allebei de kaarten doen mee aan de Dutch Card Lovers challenge Een leuke uitdaging met strookjes papier of washi tape. Ik had nog zoveel restjes liggen en heb daar deze twee leuke kaarten mee gemaakt. Ik hoop dat binnenkort een aantal mensen hun (school) diploma halen en wat is er dan leuker om hen te feliciteren met een eigen gemaakte kaart.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Gezellig dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog. Bedankt aan degene die reacties hebben gegeven op mijn vorige bericht en ook via FB. Altijd zo heerlijk om jullie berichtjes te lezen. Ik wens jullie een fijne dag, tot gauw met weer nieuwe creaties.

Liefs Regina



De uitdaging van DCL 
Wat heb ik gebruikt:
- restjes papier (helaas weet ik niet meer van welke lijn ze allemaal zijn
- Cardstock wit/bordeaux/roze
- vogeltjes en swirl zijn van Marianne Design stans
- vlinder is een stempel (weet even niet welk merk) gekocht bij Scrapdelight
- tekst stempel is van Joy


5 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaarten, een heel fijne manier om restjes papier op te gebruiken. Die vogeltjes vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ingewikkelde uitdaging, maar je hebt hem prima uitgevoerd Regina.

    groetjes, Alie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele mooie kaarten heb je ermee gemaakt met de sketch
    dank je wel voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow leuke kaartjes heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleurige uitvoeringen van de opdracht! Leuk!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...