12 mei 2013

Groeten uit Holland / Cardabilities #74

Hoi Hoi,

Ik ben vandaag op deze moeder dag zo verwend.  Mijn kinderen brachten mij een heerlijk ontbijtje op bed. Van een gebakken ei tot verse sinaasappelsap. Ook nog cadeautjes gekregen heerlijke chocolade tot een zelfgemaakte lampen kap en heerlijk dingen voor onder douche. Wat een bofkont ben ik toch met zulke fijne, lieve kinderen. 

De vakantie is hier weer voorbij. Morgen alles weer naar school en ook aanvang van de avondvierdaagse. Onze zoon neemt daar deel aan en dan mag paps of mams ook mee lopen. Hopelijk wordt het een niet al te natte week. 

Vind je tuinieren ook zo leuk, neem dan eens een kijkje op mijn andere blog http://reginasgarden.blogspot.nl/. Daar zie je leuke foto's van de planten en dingen die mij bezig houden in de tuin. Maar nu over naar mijn creatie. 

Vandaag ook nog een traditionele Holland kaart (af)gemaakt. Hoe kom je daar nu op zou je zeggen. Nu ik heb de huisjes stempels al heel lang in mijn bezit en dacht er nu ook n.a.v. de sketch van Cardabilties #74 iets mee te kunnen doen. Ik ben van plan er binnenkort nog een te maken maar dan op een andere manier. Dus hou mijn blog in de gaten. De huisjes komen van Crafthouses Stamps Avec. De huisjes zijn gestempeld met Adirondack Denim en gesponst met Adirondack Egg plant. Het ruitjes achtergrond papier komt van een blok van Glitz Paper Back.
De lintjes, kant en borduurzijde komt uit mijn eigen voorraad. De stempel tekst "Groeten uit Holland" heb ik een paar jaar geleden gekocht bij stempelmakerij de Voet. 
Geniet van deze kaart. Reacties zijn altijd leuk. 




Dit is de sketch van Cardabilities

Wat heb ik allemaal gebruikt:

- Craft papier Rood en blauw.
- Stempel Crafthouses Avec huisjes
-Stempelinkt Adirondack Denim en Eggplant
- papier blok geruit papier Glitz Paper Back
-De sketch van Cardabilties
- Wit lint, kant en borduurzijde








3 opmerkingen:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...