2 januari 2014

Vakantie 2013

Lieve bloglezers,
 
Voor iedereen alle goeds toegewenst (voor zover ik dat nog niet had gedaan). Dat maar een mooi creatief jaar mag worden. Geniet van de mooie dingen om je heen.
Een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden en kansen. Ik heb de afgelopen dagen nog lekker terug gekeken naar onze vakantie afgelopen zomer met op de achtergrond de top 2000. (Heerlijk). Wij hebben in de keuken twee lijsten hangen en daar stonden nog de vakantie foto's in van 2011. Dus het werd nodig tijd dat er weer wat nieuws kwam te hangen. Onderstaande lay outs gemaakt. Bedankt dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog en ik hoop dat jullie nog vaak terug komen.
 
Lieve groetjes, Regina
 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...