26 maart 2014

Labels sport

Lieve bloglezers,
 
Gisteren twee labels gemaakt voor twee 16- jarige. Van mijn vriendinnen werden hun dochters een aantal dagen na elkaar 16. Maar ja dan toch bij de ééntje een dag te laat. ;(. Ik had het een beetje verkeerd gepland. ooooo. Mijn excuses lieve meiden. Inmiddels liggen beiden in de brievenbus. Je begrijpt als je de labels ziet dat de een van paardrijden houdt en de ander van hockey. Helaas was ik niet in het rijke bezit van dit soort stempels, dus gezocht naar plaatjes op internet. Ingekleurd met derwent kleurpotloden en hier en daar wat geurloze inkt gebruikt. De achtergrond is een Embossingsmal van Tim Holtz. Deze gesponst met Adriondack Juniper en Meadow en de ander met Butterscotch en een beetje Peach Bellini. Voor het bloemetje en rondje twee creatables gebruikt en geponst Adriondack Red Pepper, Denim en Pool. De cijfers gestanst uit de stans van Tim Holtz. Het woord sweet is een stempel die komt van een sheet van Eline's Huis. Eigenlijk het woord home sweet home. Maar ik het de twee woorden home weer weggepoetst. Lintjes gezocht in mijn voorraad en leuke knoopjes.  Gelukkig goed gelukt. Als laatste nog washi tape erop gedaan. Als zeg ik het zelf een leuk resultaat.
Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Nu gauw weer verder met huishoudelijke taken en wie weet heb ik nog wat tijd voor een nieuwe creatie.
Fijne dag en week verder.
Hartelijke groeten,
Regina
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...