1 mei 2014

Veel liefs

Vandaag weer een kaart met Artjourney stempels. Dit keer in combinatie met template met blokjes. Laatst gekocht op de Artspecailly. Ik heb eerst de cirkel gemaakt door middel van sponzen met Juniper en Lutuce. Daarna gestempeld met Meadow de rozen en blaadjes. De rozen ingekleurd met Derwent potloden en wat extra met Red pepper. Daarna afgeplakt en de rand gemaakt met de blokjes template ook met Red Pepper en als laatste de tekst "veel liefs" met versafine Ik vind hem zelf wel heel leuk geworden alleen net dat kleine haaltje bij veel liefs. ;( Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Ook deze is terug te vinden in. Stempeldames op Pinterest.
Maak er weer een gezellige dag van.
 
Groetjes, Regina
 
 
 
Wat heb ik gebruikt:
- Artjourney stempels sheet, Roses, Key to your heart en Dutch tekst 1.
- Adriondack kleuren: Red Pepper, Meadow, Juniper, Lettuce
- Versafine black
- Template
- Rood en wit craft


1 opmerking:

  1. Mooi die vierkantjes t.o.v. de cirkel!Weer een hele mooie indeling en kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...