11 juni 2014

#CZC11 alfabet


Natuurlijk weer op een kaart 10 x 15 verwerkt. Dat is tenslotte de opdracht. Ik heb uit een kinderboek een bladzijde gescheurd en deze op de 10 x 15 kaart geplakt. Het hele alfabet staat er vast op. ;) Deze gesponst met distress inkt Vintage photo en adriondack lemonade. Daarna de letters gestempeld met adriondack expresso. Stuk voor stuk. Voor de oplettende kijker. De V staat op zijn zijkant. oooooo oeps.  Het alfabet heb ik vorige week toevallig gekocht bij het kruidvat. Normaal gesproken vind ik het niet netjes als je de hoekjes ziet van de stempels maar nu heeft het wel iets. Ook het alfabet met mijn hema apparaatje geklikt en erop geplakt. De 3 letters ABC heb ik uit gestanst uit bruin papier en hier weer opgeplakt. Cijfers zijn van Die-namics. Daarna omlijnd met een bruine fineliner.

Wat heb ik gebruikt:
- 10 x 15 kaart Hema
- pagina uit een boek
- Distress inkt Vintage Photo
- Adriondack inkt Expresso en lemonade
- stempeltjes Alfabet Kruidvat
- Hema apparaatje.
- 3 letters zijn Die-namics.
- bruine fineliner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...