20 juni 2014

#‎CZC20‬ Herhaal een vorm.


Lastige opdracht, wat ik eerst had bedacht daarvan vond ik toch dat de stempel te groot was. Nog eens zoeken tussen mijn stempels en toen vond ik deze. Leuke vorm. Ik heb hem 4 x langs de randen gestempeld. Welk merk weet ik niet meer. Dacht ooit eens bij het kruidvat te hebben gekocht. Maar voordat ik deze ging stempelen heb ik eerst Adriondack Pool en Citrus op mijn craft sheet gedaan en daar het correspondentiekaartje ingelegd. Daarna nog wat bij gesponst met dezelfde kleuren. Toen met archival cobalt de stempels erop gezet. In het midden de stempel van Artjourney sheet Smile. Deze ook met Archival cobalt en daarover heen clear embossingpoeder. en heattool. Daarna alles ingekleurd met color softkleurpotloden van Derwent. Correspondentiekaart op 2 lagen gekleurd craft geplakt. Lekker vrolijk toch?
 
 
Wat heb ik gebruikt:
- 1 stempel kruidvat?
- Stempel Artjourney van sheet smile
- Fineliner blauw en groen
- Archival cobalt
- Clear Embossingpoeder
- Heattool
- Color soft kleurpotloden derwent
- Adriondack inkt pool en citrus
- correspondentiekaart 10 x 15

1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...