2 juni 2014

ZCC # 2 koffie en thee

Hier zien jullie mijn bijdrage voor de zomer challenge van de Craftorij. De challenge is koffie/thee. Leuke opdracht voor zo'n gekke koffie leut als ik.
Heerlijk zo creatief bezig zijn al merk ik wel dat ik het echt moet in plannen. Ik heb gebruikt een foto. Als je goed kijkt komt de damp er nog van af. Koffiefilters voor de bloemen. En achtergrond is gesponst met expresso adriondack is toch ook koffie? ;)  Wel  jammer dat net een paar vinger afdrukken erop staan. pfff. Next time better....
Ben benieuwd naar de andere.

 
 
Wat heb ik gebruikt:
- Clear embossiingpoeder
- Expresso Adriondack kaart mee ingkleurd
- Koffiefilters (bloemen)
- bloemen stans Tim Holtz
- Blaadjes Marianne Design
- Foto uit eigen collectie
- Swirls stempels merk weet ik niet meer
- kantje, parel uit eigen voorraad


3 opmerkingen:

  1. Gaaf zoals jij helemaal in het thema gebleven bent! Mooie scrapkaart; zo elegant! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah die vingerafdrukken maken het juist persoonlijk, soort van handtekening van the artist :) Ziet er mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke en gezellige koffiekaart! Inderdaad, de damp komt nog van de koffie af, leuk dat je dat zo goed kunt zien.
    Ook al vind ik koffie niet lekker, je krijgt bij jouw kaart toch zo'n gevoel van een gezellige koffie ochtend, koekje erbij, gezellige babbel samen of met een groepje, werkt dus wel aanstekelijk.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...