2 november 2014

Jofy kaart


Een poosje geleden maakte deze kaart voor een lieve leuke meid van 14 jaar. 
Het meisje is een template de rest is afkomstig van diverse Jofy sheets. Veel ingekleurd met colorsoft kleurpotloden. De achtergrond is gemaakt met Juniper Adriondack inkt. Ik ben er zelf wel tevreden over. Ik heb niet duidelijk opgeschreven wat ik allemaal gebruikt dus dat laat ik deze keer achterwege. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog en ik hoop dat dit weer een kaart is om andere te inspireren. Belangrijkste ik heb er zelf van genoten om deze kaart te maken.

Groetjes, Regina

2 opmerkingen:

  1. Mooie combi van de stencil en de Jofy stempels, Regina!
    En het zelf genieten van wat je doet, is het belangrijkste...en als anderen meegenieten
    is dat meegenomen, denk ik altijd maar :-)
    Fijne dag verder,
    Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alie haalt me de woorden uit de mond; ik vind het ook een heel mooie combinatie! Het blijft heerlijk om te genieten van je hobby en als anderen er inspiratie door krijgen is dat top! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...