9 januari 2015

vogeltjes slinger Gelli plate


Hoi Hoi,

Vandaag laat ik jullie mijn vogeltjes zien. Ze hebben een mooi plekje aan de muur gekregen. De vogeltjes zijn van een pakketje van de Action. Zelf heb het alleen papier van mij zelf gebruikt. Het papier is bedrukt met de Gelli plate. 
Hartjes geponst, plak parels en bloemetjes mochten niet ontbreken.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. 

Tot gauw met weer wat nieuws.
Groetjes, Regina
 








Wat heb ik gebruikt:
- Acrylverf
- Gelli plate
- kralen
- plakparels
- hartjes pons, diverse andere ponsen.
- Houten bloemen
- Lint
- knoopjes
- pakketje van de Action 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke hanger is het geworden...mooi zoals de GP printjes zo uitkomen Regina!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke slinger! Mooie prints!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke hanger! Daar knap je van op als je dit ziet (nee, niet naar buiten kijken; daar is het maar grijs vandaag). Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaaaaaaaaaaaaaaf Regina!!!! Super leuke slinger en super leuke papieren/kleuren heb je gemaakt met de gelliplate! Super de super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...