15 februari 2015

Doosje Old race car

Deze wil ik jullie ook niet onthouden. Een houten sigarendoosje besmeerd met Gesso en daarna gesponst met Denim Ariondack inkt. Gemaakt voor onze dochter die deze weer cadeau wilde geven. Zij wilde graag ook deze lay-out. Een aantal jaren geleden heb ik deze lay-out ook al eens gedaan met foto'. Nu met de stempel van Artjourney old cars. Papier komt van diverse blokken.  De auto heb ik gestempeld met Archival Cobalt. Ik ben niet helemaal tevreden. Toch weer te veel lijm. Daar heb ik nu ook altijd zo'n last van. Te weinig dan houdt het niet en te veel dan zie je de vlekken. Pfff. ;) Hebben jullie dat ook? 

Nu genoeg gekletst. Leuk dat jullie weer kwamen kijken. Ook wil ik iedereen nog bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorige blogpost. 

Tot gauw weer met nieuw creaties. Groetjes,

Regina




Wat heb ik gebruikt:
- Houten sigaren doos
- Gesso
- Adriondack inkt Denim
- Archival inkt Cobalt
- diverse blokken voor papier
- tekst stempel is van Joy
- auto stempel is van Artjourney sheet Old cars


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...