27 mei 2015

ATC tulpen uit....

Hoi Hoi,

Niet zo lang geleden heb ik prachtige ATCtjes gekregen van Maria. Nu moet/mag (wat je lezen wilt) ik er ook nog een paar maken om weer naar haar te sturen en wie weet andere liefhebbers. Dit is de eerste serie. Maria nog even geduld het komt er aan. Binnenkort de volgende serie om te laten zien. 
Ik heb gebruik gemaakt van de tulpen van Chocolate Baroque. Heel leuk om op verschillende manieren te combineren. Links boven is achtergrond gemaakt met ook een achtergrond stempel van Chocolate Baroque. Tweede rechtsboven is gedaan met Brusho en de cirkels van Artjourney.
3e links onder aan is ook een stempel van Chocolate Baroque. 4e rechts onder aan is de achtergrond gemaakt met een template. 
Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog. Dit keer geen wat ik heb ik allemaal gebruikt.
Tot gauw weer met nieuwe creaties.

Groetjes, Regina





4 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die verschillende achtergronden. Mooie tulpenstempel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige ATC's heel mooi hoe je de achtergronden telkens helemaal anders hebt gemaakt!! En ja hoor doe maar rustig verder ik wacht wel even, en kijk er al naar uit , spannend!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke mooie variatie! Daarom blijf ik het stempelen zo geweldig leuk vinden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...