20 september 2015

ATC Amsterdam Moon light

Het is hier alweer bijna donker en heel toepasselijk voor deze ATC. "Moon light in Amsterdam". 
Ook de twee van de afgelopen dagen zal ik jullie hierbij laten zien. 
Voor deze ATC had ik nog een stukje geverfd papier liggen. Hierop heb ik de huizen van Artjourney gestempeld. De maan heb gestanst met een cirkel. Alles opgeklapt en als laatste wat glitter van Ranger aangebracht. 
Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog. Morgen al weer te laatste in de serie. 

Fijne week toegewenst.
Regina



Wat heb ik gebruikt:
- Stempel van houses Artjourney
-  Cirkel stans
- ATC
- Archival
- glitter van Ranger
- Restje geverfd papier. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...