13 januari 2016

flower katzelkraft

Vandaag niet een, maar twee kaarten. Allebei gemaakt met dezelfde bloem van Katzelkraft. Beiden ook uitgevoerd met Brusho. Wat een gaaf spul, je kunt er zoveel kanten mee op, maar ja dat heb ik geloof ik al vaker gezegd. Kijk en geniet mee, ze zijn eenvoudig.



Deze kaart heb ik eerst gestempeld met Archival black. Daarna ingeschilderd met Brusho. De kleuren leaves green en Ost blue. Ook nog een beetje Emerald green. Na het inkleuren aan de onder kant ook groene Leaves green, brusho gespoten. Aan het eind met sharpie nog wat lijnen gegeven.




De laatste kaart ook eerst de bloem van Katzelkraft gestempeld met Archival black Daarna ingeschilderd ik vond hem wat donker dus met chloor er overheen. Verder heb ik hier met Ost Blue omheen gespoten. De kaart is wat drukker dan eerste, maar heeft toch wat. Oja en niet te vergeten aan het einde als laatste nog een achtergrond gestempel gezet aan de onderkant van Chocolate Baroque met distress inkt Shaded Lilac. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Hele fijne dag. 

Groetjes, Regina 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...