19 augustus 2018

Rijbewijs

Hoi allemaal,

Dit is weer de eerste kaart die ik heb gemaakt na de vakantie. We hebben overigens een heerlijke vakantie gehad in Italië.
 Afgelopen week heeft een nichtje van ons haar rijbewijs gehaald. Ik heb geen stempels met auto's en mallen dus werd het een prachtige auto uit een tijdschrift. Deze auto gun ik haar wel ;). 
De achtergrond had ik al eerder gemaakt met de gelliplate, stempels en templates. Nu bewerkt wederom met templates en stempels om deze kaart voor haar de creëren. 
De bloemen stempels heb ik al veelvuldig gebruikt in combinatie met boekpapier het blijft leuk,. De bloemenstempels zijn overigens van Altenew. De tekst stempel is van Craft Emotions. De kleine tekst stempels zijn van Joy. 
Voor deze kaart heb ik nog gewerkt met Distress Oxide en Archival en een gelpen wit mocht ook niet ontbreken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tot gauw weer met iets nieuws.

Fijne week. 

Regina


1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...