30 januari 2019

Artful Evidence 6x6 "Texture"

Ken je dat ben je lekker bezig moet je stoppen, ik moet nog zoveel andere dingen doen. Ik ben toch lekker door gegaan en ik heb deze pagina 6x6 inch gemaakt. Het thema is texture. Ik denk echt dat het toch gelukt is. Veel verschillende materialen gebruikt van stempels tot cardboard, touw en een boek mochten niet ontbreken. 

Niet helemaal buiten mijn comfort zone aangezien ik gek ben op de vogeltjes en takken van Darkroomdoor. Maar toch ;). 

Ik ben begonnen met een pagina die ik nog had liggen en het zo heb ik verder uitgebreid. Kijk op je gemak naar alle foto's. Leuk dat je weer kwam kijken en jullie weten mij te vinden voor vragen  of opmerkingen. Leuk als je een berichtje achter laat. Fijne dag.





1 opmerking:

  1. Leuk om de verschillende stappen te zien. Je maakte een heel mooie achtergrond voor de mooie vogels. Alles past bij mekaar, top!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...