28 mei 2019

artjourney challenge #101 reliëf en structuur

Wow echt op de valreep mijn bijdrage voor de challenge. Ik wilde heel graag mee doen, maar ik merk ook dat mijn fotografie hobby veel tijd gaat kosten. Tuurlijk heel leuk maar dan zit ik toch minder achter mijn hobby tafel. Maar niet getreurd  het is gelukt en ik doe alleen maar mee om mee te doen. Het blijft toch leuk spelen met stempels en zeker met de Artjourney stempels. Het is deze keer een fleurig geheel met een knipoog naar de zomer toe geworden. Structuur genoeg zit er zeker in. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Tot de volgende keer. 

1 opmerking:

  1. Laat de zomer maar komen, jij bent er klaar voor! Je bent nog op tijd voor de challenge hoor, fijn dat je weer mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...