21 mei 2019

label boekje

Al was het vandaag niet zo'n mooie dag, maar van dit boekje krijg je toch echt een zomers gevoel. De bloemen bloeien ook in dit boekje. Het boekje is leuk om achteraf nog te gebruiken voor wat kleine foto's van je gezin of familie op te plakken en mee te nemen in je tas. Met dit boekje kan je vol trots zeggen dit zijn mijn dierbaren en ik heb het boekje gemaakt. 
Het idee,  mijn inspiratie bron kwam van Anneke. Dank je wel Anneke. Hoe dit boekje bij haar tot stand kwam vind je hier. Zij gebruikte verf en ik distress oxides. De stempels zijn Creatieve Expressions Woodware. De stempels heb ik onlangs gekocht bij studio92.  Ik ben op dit moment een beetje inspiratie loos. Hoop dat ik het snel weer kan vinden. Leuk dat je weer hier kwam kijken. Tot snel met nieuwe creaties.




2 opmerkingen:

  1. leuk is dit geworden ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de link Regina. Tof om te zien dat ik je kon inspireren.
    Goed idee om Distress Oxides te gebruiken, supermooi kleurrijk resultaat!
    Mooie bloemenstempels ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...