20 november 2019

Kerstbal met Artjourney stempels

Om alvast een beetje in de kerstsfeer te komen. Een van mijn favoriete stempels gebruikt. Ik vind het meisje zo prachtig. Het thema van de challenge bij Artjourney is mens en dier. Mooie combinatie zo. Heerlijk bezig geweest met stempelen en inschilderen met Distress Oxides. Van Elisabeth Design had ik hele leuk stanzen gekocht (versterkingsringen). Ik heb er nu 1 gebruikt voor op de kerstbal. Touwtje erdoor en hij kan worden opgehangen. Om een kaart in een cirkel uit te snijden hebben ik een stans gebruikt van de Action. Een heerlijke vrolijke kaart of weg naar kerst.



Deze kaart of kerstbal doet mee met de Artjourney Challenge #AJC 106 Mens en Dier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...