15 juni 2020

cupcake party #AJC113

Waar is het feestje, bij Artjourney is het feestje!! Artjourney bestaat 17 jaar. Ik kan natuurlijk niet achterblijven met het maken van een creatie voor de challenge naar aanleiding van het 17-jarig bestaan van dit prachtig stempelmerk. Via deze weg Louise, Hartelijk Gefeliciteerd.

Mijn idee is ontstaan met de houten wiel waar lint omheen zat.(aantal jaren geleden gekocht bij de Action).  Ik had het bewaard en wilde er al lange tijd iets mee doen. Uiteindelijk is dit het resultaat. Het kreeg steeds meer vorm, man lief heeft mij geholpen met de ijzerdraadjes. Alle stempels die ik heb gebruikt zijn uiteraard van Artjourney. 
De cupcakejes zijn dubbelzijdig net als het glazenpotje. Het lint is wel enkelzijdig bedrukt.
Het is een vrolijk geheel geworden met allerlei kleurtjes. Wat hebben toch een leuke hobby.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...