2 augustus 2020

Planner Verbena

Heerlijk vandaag weer 2 pagina's gemaakt in mijn planner. Lekker ontspannend en heerlijk kliederen met  inkt, stempels, papier. Op deze pagina's gewerkt met Gesso, Memento Luxe inkt edelberry. Mooie kleur paars en daar een bloemen stempel op de achtergrond gezet. Het papier had ik nog liggen en was al voorbedrukt, in een prachtige kleuren combinatie, wit, groen. Hierop nog boekpapier geplakt en met een stencil en gesso nog wat extra lagen aangebracht. Een vakje gemaakt waar weer een kleine label in past. Hierop een Verbena bloem geplakt, die ik eerst had gedroogd. Op de achtergrond nog een bloem geplakt die ik had uitgestanst (Tim Holtz sizzix). Deze met distress oxides bewerkt. Versterkingsringetjes in bijpassende kleuren gestanst. Verschillende stanzen gebruikt van Elisabeth Craft Design,, Joy, Carlijn designs. Al met al 2 prachtige pagina's geworden.




1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...