6 januari 2011

Tag "auto"

Voor eerst een tag gemaakt. Dat is een goed begin van het nieuwe jaar. Voor dit jaar is het ook mijn eerste crea. Ik wens iedereen een creatief jaar toe.
 De achtergrond heb ik als volgt gemaakt. Op de tag heb ik een verkreukeld papier (bijvoorbeeld uit de Allerhande gescheurd) en daarna verkreukeld. Daarna weer glad gestreken en er een dun laagje gesso op gesmeerd. Dit heb ik eerst laten drogen je kunt natuurlijk ook de heattool gebruiken. Daarna met inkt in dit geval adirondack in diversen kleuren blauw, groen en bruin gesponst. De auto is van de stempelwinkel en komt van de sheet nr 47. Stickerband als randje gekocht bij Xenos. Een bloemetje blauw gesponst en in het midden een splitpen ook ooit gekocht bij de Xenos.
 Het andere bloemetje heb ik gemaakt met een stuk papier van 30 cm lang en 2 cm breed. Dit heb ik om 0,5 cm gerild. Daarna in de vorm van een trapje gevouwen. Door de uiteinden aan elkaar vast te lijmen en het plat te drukken krijg je een bloemvorm. De bloem afgewerkt met stempelinkt (gesponst) en een knoop uit mijn voorraad doos met een stukje raffia en stickles zilver kleurig er opgesmeerd. Door de tag een eyelet geslagen en lintjes er doorgedaan uit mijn voorraad. Hij is best leuk geworden. 

1 opmerking:

  1. Een goed begin van het nieuwe jaar hoor!
    Ook nog een hele beschrijving erbij!
    Ik zal ook eens beginnen met een tag te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...