27 juni 2013

Artjourney challenge #34 water

Zo nog net op de valreep. Twee kaarten gemaakt voor de Artjourney challenge. Godelieve heeft deze keer het onderwerp water bedacht. Achtergrond gemaakt met inkt en water of de stempel van Artjourney met water. Heerlijke uitdaging. Ik wil graag mee doen, maar had zoveel op het programma staan. Dat ik nog net op tijd ben. 
Morgen heerlijk een dagje naar Sleen. Mensen ontmoeten, workshop doen heerlijk bij Artjourney. Nu eens echt in de winkel kijken. Ben zo benieuwd en het mee vieren van het 10 jarig jubileum.
Maar goed hieronder zien jullie mijn uitdagingen.  Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Zomaar twee berichten op een dag., Wow ;)
Ik wens jullie fijne dagen toe en mocht ik jullie niet meer spreken een goed weekend.
Groetjes, Regina




Wat heb ik gebruikt:
- Adriondack kleuren 1e kaart Denim en Lettuce, 2e kaart Cranberry en Lettuce
- Stempels Artjourney 1e kaart Music, Waterdrops, Filmboy, 2e kaart Smile, Roses, Umbrella Girl
- Cardstock Rood, Donker rood, Blauw
- knijpertje en bloemetje uit voorraad
- water



6 opmerkingen:

  1. Beide kaarten heb ik op Pinterest gezet Regina...wat zijn ze mooi!!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat gaaf. Het is een creatief paradijs bij haar in de winkel in Sleen. Super verleidelijk vond ik. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten, Regina! De bovenste is mijn favorietje. Fijn dat je meedoet met de challenge. Veel plezier bij de workshop!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes zijn heel mooi geworden Regina! Wat doet die roos het toch altijd goed als achtergrondstempel.
    Fijn dat je toch nog kon meedoen op 't laatste moment :) En leuk je ontmoet te hebben bij Art Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie bijdragen! Vooral die tweede kaart springt eruit! Prachtige rozenachtergrond, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie bijdragen voor de Challenge Regina.. ja ik weet dat ik achterloop.. ;) maar soms is dat zo.. de tweede is mijn favoriet van deze twee.. leuk dat je toch nog mee kon doen..

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...