3 maart 2011

Flowers ... In dromen land

Lieve bloglezers, 

Een nieuwe kaart van mijn hand. Via Artjourney had ik de nieuwe Craft stamper gekocht. Al in kijkend, zag ik een heleboel leuke ideeën om kaarten of iets anders te maken. Zo ook deze kaart. Het is een techniek van Liesbeth Fidder en het heet Paper Blending. Als ik het verkeerd meld dan hoor ik het wel. Sommige van mijn trouwe bloglezers hebben deze techniek al gedaan op de workshop van Artjourney afgelopen februari. Ik ga dan ook niet helemaal omschrijven hoe ik het heb gedaan. De stempels die ik heb gebruikt zijn van Artjourney sheet Celebrate het lieve meisje, Penny Black sheet Flower Gallery en de tekst van Artjourney sheet Nature. 
Voor de achtergrond heb ik muziekblad gekopieerd, de tekst komt van Darkroom door en de schwirls komt van een sheet van Art Talent. 
Ik hoop gauw weer met wat nieuws te komen. Iedereen een fijne zonnige dag toegewenst. Het is mooi weer, maar brrr wel wat frisjes.


Groetjes, Regina

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan Regina, m'n complimenten!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi regina

    wat een prachtig kaartje !!

    heel mooi gemaakt en een leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...