1 maart 2011

Barbapapa


Hallo blog lezers,

Vandaag geen geknutsel van mijn zijde, maar die van onze dochter van 10 jaar. Maandelijks geven zij en haar vriendin elkaar cadeautjes. Ze kopen wat of maken wat zelf. Haar vriendin wordt helemaal blij van de Barbapapa familie. Zij heeft al twee mooie kleurplaten van de Barbapapa familie hangen in haar kamer. Onze dochter wilde er zelf een tekenen en schilderen voor haar vriendin. Vandaag mocht zij deze prachtige Barbapapa ontvangen. Is het schilderij niet schitterend. Wij zijn zo trots op haar, dat zij dit zo heeft kunnen tekenen en schilderen. 
Haar vriendin sprong (als zij het kon) een gat in de lucht, zo prachtig vond zij het schilderij. 
Ik vind dat jullie als blog lezers dit ook moesten zien en mee mogen genieten van dit prachtige schilderij. 

Tot gauw, dan zien jullie weer iets van mijn werk. Er ligt weer genoeg om over na te denken. De nieuwe challenge van Artjourney design-team  is er weer. Ook  de challenge van Bianca (Each Card is Unique) is bekend. Altijd leuk om aan dit soort uitdagingen mee te doen. Natuurlijk zijn er nog andere dingen om te maken. Dus kom gerust nog eens kijken op mijn blog. Je bent altijd welkom en reacties is altijd leuk.
Hartelijke groeten, 

2 opmerkingen:

  1. hoi regina

    nou dat heeft ze heel mooi gemaakt!!

    super mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Zus,

    Een knappe nicht heb ik zeg.
    doe ze de groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...