26 maart 2011

Stapelen van Buxus struiken

Hallo bloglezers,

 Vandaag geen kaart of creaties of toch misschien een beetje. Wij (mijn man en ik) hebben een creatie aan buxus struiken verzameld. We gingen gisterenmorgen rond uurtje of half tien op weg om een tuin van iemand leeg te halen. Wij waren via marktplaats aan het adres gekomen..Deze mensen willen liever hun tuin helemaal bestraten, dat kan natuurlijk. Wij kunnen weer heel goed planten gebruiken voor onze tuin. Ik zei, al eerder in een van mijn blog berichten dan onze tuin behoorlijk aan de maat is. Het scheelt een hoop geld op deze manier vergeleken met de verschillende tuincentra's. Op marktplaats stond 15 meter buxus struiken. Ik dacht het is wel veel, maar dat past gemakkelijk in een aanhangwagentje die wij van vrienden mochten lenen. Nu daar had ik mij behoorlijk op verkeken. Oké dan maar eerst achterin de auto. Voor de hoogte kon dat natuurlijk gemakkelijk. We hadden onze auto niet volgeladen met kinderen of boodschappen maar met buxus struiken. Ik vond het zo'n prachtig beeld dat ik het maar even heb vastgelegd. Mijn man en ik hadden samen de grootste lol. Op een gegeven moment was de auto vol en zijn we over gegaan op de aanhangwagen, deze zat ook nog eens halfvol met buxus struiken. Daarna konden er nog andere planten bij.  Wij weer via een toeristisch route naar huis. Wel met een raampje open, want de buxus struiken hadden toch een apart geurtje van misschien poezen.... / katten.... (hihiha) 
Gisteren en vandaag zijn we bezig geweest om de buxus struiken en planten te plaatsen in de tuin. Ook van  vrienden van ons hebben we een reuze grote Hortensia gekregen ook deze heeft een mooi plekje gekregen. Het is meteen een heel ander gezicht. Misschien plaats ik binnenkort nog meer foto's van onze tuin.





Tot gauw, want er ligt al weer een creatie klaar. Fijn weekend verder.Groetjes Regina

3 opmerkingen:

  1. Dus vandaag zeker hard gewerkt! Maar super mooi dat je die buxus kon overnemen, want een beetje
    struik is snel dertig euro. Ik heb vandaag veel papier in mijn handen gehad, want we moesten behang scheuren! Dus ook hard gewerkt!
    Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een werk! Leuk verhaal en leuke foto's, ben benieuwd naar het eindresultaat. Dit kun je ook met recht een creatieve onderneming noemen, creatief met hoe vervoer ik tig buxussen...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...