30 maart 2011

50 jaar Abraham

Hoi Hoi,

Hier weer een bericht van mij. Ik heb mijn vorige bericht verwijderd. Ik was een beetje te snel met het resultaat van de Grid kaarten. Ik was ook zo enthousiast. Corine geeft nog twee workshops en daarin mogen de deelnemers ook van die prachtige grid kaarten maken. Het is natuurlijk niet zo leuk als zij al zien wat het gaat worden. Ik had er niet over nagedacht en deze er dus alvast opgezet. Voor degene die al een lieve reactie hebben achtergelaten, hartelijk bedankt. Over een paar weken zal  ik de kaarten er opnieuw opzetten. Zoals ik al zei, ik was zo enthousiast dat er meteen gisterenavond nog een heb gemaakt. Maar dan op mijn eigen manier. Ik ben nog niet in het bezit van een Big shot. Daarom heb ik leuk papier uitgezocht en verder heb ik het opgebouwd met sponswerk en stempels natuurlijk.Het grote plaatje het verbodsbord 50 heb ik van Internet geplukt. Het kaartje moest ook nog eens snel af, want onze middelste (dochter), kwam thuis en vertelde dat de papa van haar vriendinnetje morgen 50 zou worden. Gelukkig had ik snel een ingeving met dit als resultaat. Ik heb zelf nog geen stempels van Abraham of iets wat op dat moment past. Op diverse blogs lezen we ook van een kaart voor mannen, het valt niet mee? Ik vind deze kaart wel grappig geworden. 


Stempelinkt Adiriondack:  Sunshine Yellow, Red Pepper, Eggeplant, Aqua
Stempels: Avec, Crafhouses Stamps (de fiets)
Artjourney sheets: Nature 2 en Summer Girl. 
Embossingpoeder Sternstaub White Diamant.
Plaatje: Internet
Fineliner: zwart
Papier merk: Wild Rose Studio "For Men"


4 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze kaart! En Gridkaarten zijn leuk he!

    Dank voor jou reactie op mijn blog en de stempels waar je naar vroeg: Paper Artsy stempels.

    groetjes van Hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een toepasselijke kaart gemaakt Regina!
    Toch heel leuk voor een man!
    Hij waardeert het vast wel.
    Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi regina

    ik vind het een super mooie kaart!!

    heel erg leuk gemaakt,erg apart!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een geweldige kaart, en echt iets voor mannen!
    Hartelijks!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...