19 april 2011

Aardbeien plantjes

Hallo lieve bloglezers,

Wat hebben wij (onze dochter en ik) afgelopen zondag genoten op de Art Specially beurs. Eerst alle stands langs enne vooral niks kopen tot aan het middag uur volgehouden. 
Daarna heb ik mij vooral uitgeleefd in de stand van Artjourney, nieuwe stempels van Artjourney. (voor kaarten met de nieuwe sheets zie Artjourney designteam) en daarna nog de stands weer langs waar wij natuurlijk ook vele andere dingen hebben gezien. Ook nog diversen workshops gevolgd helemaal geweldig.  Ik heb van de buit geen foto gemaakt. Wel was het geld zo op. Als laatste heb ik nog een Big shot gekocht. Ja, eindelijk ik heb er ook één. Eigenlijk moest ik nog wachten tot mijn verjaardag (in juli). Maar nee, het is mij niet gelukt, ook door mijn dochter hoor, die zei, mam koop hem nu maar!!?.Dus verjaardagscadeau ook al binnen. Nu mag ik voorlopig niets meer kopen ;). Komt wel goed, denk ik zo.
In de komende tijd zullen jullie vast nog wel wat nieuwe stempels en dingen voorbij zien komen die wij hebben gekocht. Voor vandaag weer een foto van al het moois wat er buiten is. Ik heb al wat planten in de moestuin gezet onder andere ook aardbeien plantjes en nu zitten de eerste bloemen er al aan geweldig genieten is dat. Volgens mij is de natuur wat van streek met dit prachtige weer en alles vliegt zo snel de grond uit.  

Fijne dag en wat zijn wij toch een boffers met dit weer. 
Lieve blog groeten,  Regina



1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je bigshot! Daar ga je vast veel mooie en leuke dingen mee maken en goed dat je er nu alvast van kunt genieten ipv in juli. Ik heb je niet gezien/herkend in Zeist, jammer. Misschien een volgende beurs! Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad samen met je dochter! Veel plezier met je nieuwe aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...