21 juni 2011

Juffen en Meesterdag 1

Hallo trouwe bloglezers,

Kennen jullie dat je iets wil afmaken en/of doen, maar het komt er maar niet van. Een tijdje geleden was ik op een workshop bij Scrapdelight en daar hebben we iets heel leuks gemaakt, maar het is nog steeds niet af. Er komen steeds van dingen tussen door die ook moeten. De laatste twee schoolweken zijn altijd er vol en met moeten bedoel ik (dat moet van mijzelf). Zo ook dit. Eind van de week is het meester en juffendag op school van onze twee jongste kinderen. Ik vind het leuk om dan iets persoonlijks te geven. Tevens wil ik hen hier mee bedanken dat zij er toch (bijna) iedere dag weer zijn voor onze kinderen. In dit bericht laat ik jullie alvast twee dingen zien. Ik heb twee schorten gemaakt voor de juffen van onze jongste. Het voorbeeld en patroon komt uit het tijdschrift Kadoosjes van Paper en Pictures. Volgens mij schort er weinig aan... 
Een roze en een blauwe, ik vind het zo lief papier.  Ik had de shorten nog niet eerder gemaakt en dan is het toch altijd even kijken hoe het uitpakt. Dit zijn ze geworden. Altijd handig om bij de hand te hebben. Memo papier en een pen in een leuke verpakking. 
De stempel van het gezicht is van Artjourney. Hij heeft wel iets weg van onze zoon. Ik had het zelf al wel gezien, maar mijn vader dacht dat het een foto van onze zoon was. Grappig!?

Eind van de week zien jullie wat ik voor de meester heb gemaakt en misschien ook nog voor een andere juf. 

Fijne week verder. Onder de foto's kunnen jullie lezen wat ik heb gebruikt. 

Groetjes, Regina





Wat heb ik gebruikt:


Wit Cardstock
Papier  Patronen karton Action
Stempel van Artjourney sheet Boys
Gestempeld met Adriondack Expresso
Tim Holtz embossingmal door de Big shot
Bloemen stanz Rose Creation Spellbinder Big shot
Lint, Bloemen en knoopje uit mijn voorraad (gehaakte bloemetje van Xenos)
Eyelets van Papermania

1 opmerking:

  1. hoi regina

    ooo wat zijn ze leuk!

    erg mooi gemaakt,enne dat klinkt wel bekend!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...