22 augustus 2011

Artjourney challenge Alles maar geen kaart maand augustus

Hallo allemaal,

Vandaag vinden jullie hierbij mijn bijdrage voor de challenge van Artjourney (klik). Het mocht alles zijn maar geen kaart. Ik heb een doosje gevouwen en bestempeld met Artjourney stempels. Leuk om cadeau te geven met bijvoorbeeld wat geld of kleine snoepjes erin. 




Wat heb ik gebruikt:
Stempelinkt 
-Adirondack kleuren: Latte, Lettuce, Red Pepper 
- Distress Ink Forest moss,  Tattered rose
- Stazon:  Timber brown en black
Tim Holtz Sizzlits Decoratieve Strip Chip Block Alfabet
Stempels Artjourney : Roses en Music
Kralen, label en touw uit eigen voorraad


6 opmerkingen:

  1. oo wat prachtig!

    heel erg mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een heel leuk doosje geworden! Mooie kleuren ook.
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super project. Thanks for taking part in Art Journey Challenge #12

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje! Leuk dat je meedoet aan Art Journey Challenge # 12.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gemaakt!! Zat me wel suf te prakkiseren wat hb zou betekenen maar het kwartje is inmiddels gevallen;) Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...