15 september 2011

Each card is Unique challenge september /Theelabel

Vandaag weer eens een creatie. Dit is tevens mijn 100ste bericht die ik nu op mijn blog zet. Geweldig dat ik jullie al zoveel creaties en dingen kan laten zien en vertellen. Dank jullie wel dat jullie zo trouw naar mijn blog kijken en lieve reacties achter laten. 

k heb voor zaterdag nog een thee label gemaakt. Bianca kwam met de nieuwe challenge en daar heb ik een combinatie mee gemaakt. 

De opdracht is een layout te maken waarbij je de kaart vult met rechthoekige 'stroken' en een ronde vorm. Je kunt de rechthoekige stroken maken van papier, maar ook van lintjes of stof. De stroken kunnen recht zijn, maar je kunt ze ook scheuren. De stroken kun je recht onder elkaar plaatsen maar ook laten verspringen en je kunt ze van verschillende afmetingen maken. Ideaal om restjes papier te gebruiken! De ronde vorm kun je op de kaart plaatsen waar je wilt. Neem gerust een kijkje op haar blog. (bovenstaande tekst komt van Bianca haar blog).


Dit is mijn bijdrage.




Voorkant



Achterkant


Binnenkant

Wat heb ik gebruikt:
Papier Action Vintage blok (Er zijn er verschillende en deze zijn echt helemaal te gek)
Linnen Hobbykarton Action
Stempel Artjourney sheet Boys
Stempelinkt Adirondack Denim
Gesso achtergrond jongetje
Theezakjes
Papier ribbelaar
Lint uit eigen voorraad

Fijne week verder. Groetjes, Regina






2 opmerkingen:

  1. hoi regina

    wat een prachtige theelabel!

    succes!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Echt super leuk voor de challenge en dan de achterkant ook nog verder in strookjes gemaakt en de binnenkant, en de voorkant is super met het jongetje! Echt weer een prachtige creatie Regina en super leuk dat je weer hebt meegedaan met de challenge! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...