20 december 2011

Advent kalender 20

Vandaag nummer 20.Nog 4 dagen te gaan en dan is het kerst. Vandaag krijgen jullie een heel klein voor proefje van mijn laatste hanger van deze Advent kalender. Geniet nog even en heel veel succes met alle drukte voor kerst. Morgen gaan we hier nog proberen wat kerststukjes te maken. Ik zal jullie daar morgen ook nog wat van laten zien. 

Groetjes en tot morgen, Regina





Wat heb ik gebruikt:
Papier is van een blok van de Action
Sterretje en kralen uit mijn eigen voorraad
Cijfers komen van Tim Holtz gestanst.
Stempels zijn Artjourney sheet Christmas sheels
Randjes gesponst met Vintage photo van distress inkt.
Met Stazon brown gestempeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...