24 december 2011

Advent kalender 24

Ha trouwe bloglezers,

De laatste dag voor kerst. Morgen de laatste voor de advent kalender. Vandaag heb ik een hart voor jullie. Ik heb jullie allemaal lief. Zo ook heeft de Here ons lief dat Hij zijn zoon aan ons heeft gegeven. Dat we daar met kerst ook aan mogen denken.Vanavond zullen de klokken luiden. Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen toe.  Geniet van elkaar. 



Wat heb ik gebruikt:
Een hart (is een spiegeltje).
Een hart geknipt uit een restje van het Ecoline vel die ook eerder al heb gebruikt bij nummer 19,
Plaatje van Internet.
Sterretjes en plakparel uit mijn eigen voorraad.
Cijfers van Tim Holtz
Zilver Stickles



2 opmerkingen:

  1. En zo is het en niet anders :)
    Daar gaat het tenslotte om met kerst.
    Fijne feestdagen!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad Kerstfeest Regina.
    Fijne dagen en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...