28 december 2011

Artjourney challenge #16 winter

Hoihoi,

Nog net op ... pfff, mijn bijdrage voor de Artjourney challenge is af. Ik wilde nog zo graag meedoen. Ik had niet zoveel winter stempels. Ik denk dat het voor velen een hele uitdaging is geweest. Er zitten al hele prachtige creaties bij. Neem gerust eens een kijkje op http://artjourneydesign-team.blogspot.com. (als je op de link klikt kom je er vanzelf). 
Ik wens jullie alvast een heel goed, gezegend en creatief 2012.

Hartelijke groeten, 
Regina


Wat heb ik gebruikt:
Ecoline kleur blauw (Achtergrond)
Artjourney stempels sheet Christmas tree en tree
Embossingpoeder Sternenstaub wit
kleurloze inkt
pareltjes uit eigen voorraad


3 opmerkingen:

  1. Het is een mooie creatie geworden, Regina! Leuk dat je meedeed aan AJC # 16.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterende creatie geworden Regina. Prachtige combinatie en uitvoering.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Regina! Ziet er prachtig uit! Leuk dat je meedeed met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...