10 januari 2012

Kunstig

Ha bloglezers,

Gezellig dat jullie weer komen kijken. Deze keer een creatie die ik onder andere gemaakt heb met Ecoline. Het zijn fantastische kleuren, al zeg ik het zelf. In het echt zijn het mooie felle kleuren, maar dit krijg ik niet zo op de foto. Op de kaart heb ik nog geen tekst gedaan, omdat ik nog niet weet wie deze kaart gaat krijgen. Hij is tenslotte voor vele doeleinden geschikt. Ik ben weer nieuwsgierig naar jullie reacties. Ik wens jullie een fijne week verder.

Groetjes, Regina 


Wat heb ik gebruikt:
Ecoline talens kleur nummer 657  en 506. De Ecoline eerst erop gezet met een kwast druppel voor druppel en daarna met een rietje geblazen. 
Distress inkt kleur Broken China en Vintage Photo en Adirondack Lettuce hiermee zijn de achtergronden gesponst en stippen gesponst.
Het bloemetje is gemaakt van Lint (uit eigen voorraad). Zie mijn vorige bericht. De bloem hier en daar nog wat Stickles gegeven. 
Randje geborduurd met borduurzijde zwart
Stempel komt de Stempelwinkel deze erop gezet met Stazon black
Het knoopje en lint komen uit mijn eigen voorraad.



5 opmerkingen:

  1. Een pracht kaart Regina. De achtergrond is ook super mooi met de ecoline.
    Mooie combinatie
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie achtergrond, kaartje & kleurencombinatie, Regina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Ecoline is echt fijn om mee te werken, lekkere felle kleuren. Mooi hoe je het gecombineerd hebt met distressinkt! En het bloemetje is weer goed gelukt, fijn hè dat Anneke dat zo duidelijk heeft uitgelegd! Fijne dag! groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Regina! Mooie kleuren, erg leuk met het kader in het midden, het is erg goed gelukt met de ecoline!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...