15 maart 2012

Voorjaar in een flessenkrat

Goedemorgen bloglezers,

Ik had gisteren een andere creatieve uitspatting. Gezien bij Marjan Laban. Zij heeft zoveel leuke creatieve ideeën en staat maandelijks in de Eva. Zij had van de week het voorjaar gestopt in een flessenkrat. Wij hadden ook nog een oude flessenkrat staan, dus ik ook aan de slag. Met dit als resultaat. Ik denk niet dat ik er veel over hoef uit te leggen. Geniet zou ik zeggen, want dat doe ik ook. Ik ben dankbaar dat ik doen mag. Fijne zonnige dag. 


Groetjes, Regina








5 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Zitten de chocoladeeitjes er nog in?
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, regina. Ik heb toevallig ( echt waar) gisteren een groot voorjaarsboeket gekregen, ik haal dat altijd uit elkaar en dan heb ik ook het hele huis vol voorjaarsbloeiers. Jou rekje is op zich al geweldig en nu helemaal! Ik geniet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Dit is zó leuk! Echt heerlijk voorjaar! Zou ook goed bij mijn voorjaarsinrichting passen :) Volgens mij gaat iedereen nu naar de kringloop op zoek naar zo'n leuk flessenrekje... Wat heb jij het geweldig leuk gemaakt, kan me voorstellen dat je er elke keer van geniet als je ernaar kijkt. Fijn weekend, groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er gezellig uit!!!
    Helemaal voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...