16 mei 2012

Hoop Geloof en Liefde

Hoi allemaal,

Jullie denken vast die is niet meer aanwezig in blogland. Nu ik kijk stiekem nog wel jullie blogs hoor. Verder ben ik heel druk met een project wat ik jullie volgende week laat zien. Dat is namelijk een hele klus en tja ik wil eerst wel verder gevorderd zijn voor ik jullie er wat van kan laten zien. Tussendoor heb ik dit project je nog gemaakt. Vandaag trouwt onze neef Michiel met zijn Geertje. Onze middelste is vandaag bruidsmeisje. Van de week volgen daar nog wat foto's van.

Manlief heb ik hout laten zagen en schroeven laten plaatsen en hij heeft gesoldeerd. Wat een samenwerking niet?.
Waarom dit Project. Er is iedereen gevraagd die uitgenodigd is iets mee te geven voor het "Hoe overleef ik het huwelijk?-pakket".Wij wilden hun voor de toekomst iets meegeven namelijk  Hoop, Geloof en Liefde. Het is alles omvattend. Het licht mag daarbij niet ontbreken in de vorm van de thee lichtjes. 







Deze keer geef ik niet aan wat ik allemaal heb gebruikt. Dit omdat het mij nu even aan de tijd ontbreekt en ik het jullie toch heel graag wil laten zien. Ook omdat het toch nog wat last-minute werk is geworden zijn de foto's bij avond genomen.  Ja, Ja, Ooo jullie wisten toch al heel lang dat zij gaan trouwen. (haha)  Ja, helaas op het laatste moment kwam ik toch op dit idee. 
Langs het randje zit nog een kantje geplakt. Op de foto is dit niet zichtbaar. Het hart heeft 4 zijden. Het anker en het kruis zijn aan allebei de kanten van hetzelfde voorzien.  Zo hebben jullie toch nog een beetje een betere indruk. Uiteraard ben ik benieuwd wat jullie er van vinden en lees ik graag jullie reacties.  Tot gauw weer. Maak er een mooie dag van.

Lieve groetjes, Regina

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kado met de lichtjes. Ziet er fantastisch uit. Sterkte met je verdere projekt en een fijne trouwdag.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zullen ze vast blij mee zijn. Een prachtig geschenkje. De theelichtjes maken er ook een mooi decoratie en gebruiksvoorwerp van.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi persoonlijk cadeau en wat leuk jullie samenwerking ;) Veel succes met je project, je maakt ons wel nieuwsgierig ;) groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leven is een mysterie met veel vragen die beantwoord moeten worden, met welke problemen sta jij op aarde?
    Heeft uw man of vrouw uw leven verlaten zonder enige goede uitleg waardoor u in de war raakt en u ze terug in uw leven wilt? Dr. Ajayi is de juiste man voor de job, hij is een krachtige spreukmaker gezegend door zijn voorouders en door de goden geaccepteerd als hun spreekbuis op aarde, Dr. Ajayi hielp me mijn gebroken huis te redden door mijn man terug te brengen met zijn krachtige spreuk . Ik en mijn man waren 9 maanden gescheiden zonder communicatie, maar met de betovering van Dr. Ajayi is hij terug en zijn we weer een gelukkig gezin. Neem contact op met Dr Ajayi, de spreukgieter als je met levensproblemen wordt geconfronteerd en je een snelle oplossing nodig hebt. Viber of Whatsapp: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...