30 juni 2012

Teabox

Ha bloglezers,

Hier weer eens een berichtje van mijn kant. Gisteren ben ik door mijn vriendinnen in het zonnetje gezet. Tja, niet zomaar, maar omdat ik volgende maand de 40 jarige leeftijd ga bereiken. Dat valt precies in de vakantie en nu hadden zij een verrassingsfeestje georganiseerd voor mij. Is dat niet lief?? We hebben een hele gezellige middag gehad met het maken van een theedoosje. De workshop werd gegeven door mijn vriendin Corine. Daarna hadden we een heerlijke hightea bij ons in het stadje. 
Pff, wat was ik nerveus. Ik moest thuisblijven die middag, maar mocht toch weer mee mijn kind ophalen. Toch maar niet gedaan. ;-) Ik stond eigenlijk al klaar om 11.00 uur. Wist echt totaal niet wat er zou gebeuren en wie er misschien zouden komen. Zelfs vriendinnen die voor mij vrij nemen. Geweldig!! Ben ook nog verwend met bloemen. Hieronder zien jullie het doosje. Neem ook een kijkje bij Corine. 

Groetjes en tot heeeeel gauw!!!
Regina






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...